Changan CS55 PLUS 2021 Changan CS55 PLUS 2021

Changan CS55 PLUS 2021

Changan CS55 PLUS (Чанган ЦС55 Плюс) - передньоприводний кросовер класу «К1». Друге покоління моделі показали в березні 2021 року.

Changan CS55 Plus. Золота середина

Рассказать друзьям:

Продовжуємо знайомитися з модельним рядом китайської марки Changan. Ми вже знаємо, що являє собою субкомпактний кросовер CS35 Plus, тепер поговоримо про компактний CS55 Plus, який лиш трохи дорожчий, але набагато цікавіший.

Як виглядає

Якщо чесно, то Changan CS55 Plus - один з найпривабливіших китайських кросоверів останніх років, які я особисто бачив. Він не виглядає як класичний «китаєць», має доволі динамічний силует і дуже вдалі пропорції. Цікаво оформлена решітка радіатора. Коротко кажучи, в цілому мені подобається.

Але не все. Мені не подобається бажання китайців прикрасити звичайні повсякденні автомобілі фейковими цяцьками типу «під спорт». От навіщо тут агресивний спойлер над заднім склом? Навіщо оці пластикові заглушки в передніх крилах, які імітують аеродинамічні повітроводи? Навіщо червоні вкраплення? Це не викликає нічого окрім посмішки. Ба більше, без цих елементів дизайн CS55 Plus сприймався б чистішим. Втім, на смак та колір всі фломастери різні.

Що всередині

Зате Changan CS55 Plus не схожий зовні на жоден інший автомобіль. Але китайці зрадили б собі, якби не скомуніздили хоч щось. Тут предметом плагіату став i-Cockpit від Peugeot. Якщо хтось не знає, то родзинкою цієї концепції, яку французи вже майже довели до ідеалу, є маленьке кермо, трохи скошене зверху та знизу, яке фактично знаходиться нижче рівня цифрової панелі приладів, тобто не перекриває його.

В Changan спробували зробити те ж саме, навіть форму корпуса панелі приладів сильно перемальовувати не стали. Але, як це завжди буває, копія виявилася гіршою за оригінал. Хоча б в тому, що китайці аж надто зрізали кермо, зробивши його ледь не прямокутним. Це могло б бути ОК, якби рульова рейка була «короткою», але ні - крутіть, вертіть, об кути чіпляйтеся. Під час паркування рукам дуже незручно від такої форми керма.

Зате до самого екрану панелі приладів у мене претензій немає - у нього непогана графіка, багато інформації, декілька тем оформлення на вибір. Сидіння теж зручні, вони тут а-ля спортивні «ковші» та ще й частково червоні (щоб бути в гармонії з зовнішніми спортивними елементами та червоними акцентами). Звісно, спортивним від цього CS55 Plus не стає, але все доволі комфортно, що набагато важливіше. І місця вдосталь. І матеріали оздоблення якісні, приємні. Глобально немає до чого доколупатися.

Є по дрібницях, хоча вважаю їх важливими. Наприклад, кнопка запуску двигуна розташована незручно, її треба намацувати, вивертаючи руку під рульову колонку. До речі, верхній пластиковий кожух рульової колонки (той що за кермом) встановлений криво, що виглядає, скажімо відверто, жахливо. Можливо це тільки в тестовій машині, але факт є фактом.

Ще одна незручна річ - вмикання підігріву передніх сидінь сховано в меню мультимедійної системи, хоча під екраном є зручна панель з фізичними кнопками для керування кліматичною системою. Невже важко було втиснути туди ще дві кнопки? Але дуже добре, що в CS55 Plus є підігрів задніх сидінь.

Ну й останнє - де Android Auto? 2024 рік… WTF? Власникам iPhone пощастило більше, дротовий Apple CarPlay тут є. Мені ж залишилось задовольнятися Bluetooth-з'єднанням. Втім, можу відзначити, що тут зовсім інша програмна «оболонка», ніж у CS35 Plus, набагато краща та набагато швидша. А камери кругового огляду - взагалі просто чудові. Ба більше, отримати до них доступ (а також до вбудованого відеореєстратора) можна в один дотик - відповідні кнопки є на центральній консолі.

Як їде

Передній привід, багатоважільна підвіска ззаду, 1,5-літровий бензиновий турбодвигун зі 181 «конячкою» та 300 Нм крутного моменту у поєднанні з 7-ступеневим преселективним «роботом» (з двома зчепленнями). Саме так виглядає технічна складова Changan CS55 Plus. Але важливіше, як це все налаштовано.

Після тесту молодшого CS35 Plus я дещо хвилювався стосовно коробки передач, адже там вона показала себе не найкращим чином, смикаючи автомобіль на старті. Тут я за тиждень про трансмісію взагалі не згадував, адже працює вона бездоганно з погляду комфорту, вчасності та доречності перемикань.

І двигун цілком виправдав мої очікування. Він дарує непогану динаміку для впевненої експлуатації автомобіля як у місті, так і на трасі (8,2 с до «сотні»), у нього немає турбоями, тобто тяга доступна майже лінійно з натисканням акселератора, а витрата пального - менше ніж 9 л/100 км у місті, що дуже непогано. Можна отримати навіть 8 л/100 км, якщо їздити в режимі Eco, але тоді доведеться звикати до кволих реакцій силової установки на акселератор. Втім, вибір є, і це чудово.

Щодо загального комфорту під час руху, то варто відзначити непогану шумоізоляцію у міських умовах, але будьте готові, що на дорогах посередньої якості підвіска не дасть вам змоги розслабитися повністю, адже вона доволі гучно реагує не деякі вади асфальту та ретельно повторює його профіль. Енергоємність слабкувата. Зате машину не розгойдує в жодному з напрямків, що дає підсвідоме відчуття впевненості за кермом.

Висновок

Хай там як, а за свої гроші Changan CS55 Plus - непоганий автомобіль. Серед кросоверів С-класу «іменитих» брендів майже нічого путнього не купити. Хіба що базові версії з «механікою», яких зазвичай ніколи немає в наявності, або морально застарілі кросовери Suzuki. Тому, якщо бюджет обмежений, а гарно оснащений кросовер хочеться, нехай навіть з певними недоліками, до Changan CS55 Plus варто уважно придивитися.

Источник: «АвтоСвіт»